Herkese merhaba çok atmamak için iki tane açtın tartışma…
1) bebeğim 2 aylık emziğe alıştırmak istiyorum mamayla besleniyor. Yani mamayı yapana kadar falan ağlıyor. Hiçbir iş tutamıyorum. Uyku arasında olsun uyanıyor. Emzik tutarsa biraz olsun rahatlarsın diyorlar. Tutması için iyi bir taktik varmı acaba… Emziğe şekerli biseyler denedim ama emmeden atıyor yine.
2) oyun halısı almak istiyorum. Yorumlarında uzun süreli sürmedigini. Bı kaç ay sonra sıkıldığı söyleniyor. Almalimiyim dikkat çekiyor mu?