Kızlar on ust dışım içten çürümüş o zaman gebeydim yapamadık doğurdum skmdi yine gebeyim yine kanal tedavisi yapamıyoruz bugün tekrar çay içerken birden sancilandi hemen burnum sisti hala sancilaniyor sadece parol kullanabiliyorum evde geçirebilmek için yöntem varmi bebege zarar vermicek bisey antibiyotik kullanamıyorum şuan kızlar anlayan varmi çok fena uyutmuyor ta kulağıma bile sanılıyor emzirirken de dis işlemi yapılmıyor napcam bıktım valla dia sancisi ne kötü bisey ua