ilk-nur-86 ben eskişehirde cok cok deneyimli güvendiğim bi doktorla görüştüm. Melisa cayı demliyorum 9bucuk gibi. Elimde olduğunda 2 3 adette papatyayı ekliyorum içiyo. Bide rutin yaptık. Saat 10 gibi babaya bay bay yapıp parl beşige geçiyoruz. Durup dururken kabul etmediği için beşikte muz yicz hadi yatalım diyorum mesela. Beşikte hareketi azalınca mayışıp uyuya kalıyor. Ben artık uykusuzluktan eşimle kavga ediyodm aşırı sinirli gerhgindim bebeğimde aynı şekilde. Böyle rahat ettik umarım size de iyi gelir. Ama hergece aynı saatte yatması şart bi gün 10 bi gün 11 olunca hiç faydası olmuyo