Papatyamanne Kızlar daha erken yarının garantisi yok ama öyle bir sorayım dedim bebişlerinize bayramlik kıyafet aldinizmi veya ne almayi düşünüyorsunuz benim kızım o zaman 15 aylık olacak ben kot tulum alcam kizimada öyle bişey düşünüyorum
slkmsncemile Papatyamanne kızımla bana oğlumla kocama uyumlu bir şey alma düşüncem var. Ama bulamazsam çıldırırım işte.
Hamburgerr Papatyamanne bunu aldım, altına krem rengi külotlu çorap giydiricem insallah Rabbim önce ramazana sonra bayrama kavuştursun 🌸
merve171214 Papatyamanne kızım o zaman 3 buçuk aylık olacak onunki hazır oğlumda 29 aylık olacak ona da kot ceket kot pantolon gömlek yada tişört alırım diyorum kardeşinin kot tulum çünkü tabi beğenip başka bir şey almazsam ikisinin benzer olmasını istiyorum bakalım 😊
Papatyamanne slkmsncemile bende tulum aldim kendime kiza da tulum aliyim diyorum ama alt degistirrken cok zor oluyor oda
Papatyamanne Hamburgerr amin amin inşallah sağlıkli hayırlı bol ibadetli bol kahkahalı bereketli ailemizle sevdiklerimizle ramazan gecirip bayrama eriselim 🤲
Deletedmom_110 Papatyamanne pazarcıyımmm bakarım pazardan 2 çocuk olunca malummm ya da DeFacto güzel indirim yapıyor🌸
slkmsncemile Papatyamanne ben elbiseciyim. Kendimde daha rahat hareket ediyorum. Eşimle oğluma gömlek takım alırım kızımla bana elbise. Sırf kızım için külotlu çorap bile giyerim 🤣
ikievlat Deletedmom_110 kotonda şuan çok güzel indirim var tavsiye ederim öylesine kızıma triko üst ve yırtmaçlı ispanyol paça takım yaptım 200 tl ile💘
B1elf Deletedmom_110 lcw kuponla güzel düşüyor hem uzun vadeli kiyafetleri şuan sezon sonu indirimleri siteden kaldırıyorlar bir bskin isterseniz. Pazar magazalari geçmiş 🤭😂 eşimle AVM ye gittik yılda 1 kendine yazlık kışlık toptan yapar birdaha almaz mavi de pantolon 300.600 bandında pazarda 800 e bile var abi İnanki orijinal diyor 😂 orjinalse mağazadan alırım 🤭
Papatyamanne Hamburgerr bende yakassi boyle bir tulum aldum kizima ondan sordum güle güle giysin prenses 🥰
Papatyamanne merve171214 gecen sene bayramdada benim bebegim 3 aylık felandi kombin çok guzel oluyordu simdi akli sarıyor ayakkabi corap toka koymuyor 😂
Ballilokmam11 Papatyamanne daha giydirmedigim elbiseleri var onlardan birini uydururum heralde baska guzel bir elbise bulursam o da olur 😂
pivpivpivahmedmuhsin Papatyamanne Üste henüz karar veremedim. Üstü seçebilirsem eğer pantolon rengine o şekilde karar vereceğim. Eğer uzun kollu süveterli olanı seçersem fotoğraftaki renk pantolonu alacağım. Eğer denizci tarzı olan süveter takımını seçersem de aynısının lacivert rengini düşünüyorum.