Meryemmmmmmmm Benim doktorum başta Aptamil yazdı bir hafta denedim asla ağzını açmadı sevmedi. Sordum sorusturdum Evolvia alerji mamasını buldum. Alerji mamalarinin en içilebilir düzeyde olanı bu bence. Doktorumuz orta düzeyde bir mama tabiki Aptamil kadar iyi değil ama icemiyorsa evolviayiyi reçete edelim dedi. Yaklaşık üç aydır bu mamayı içiyor. Başta 120 CC mamaya 2 çay kaşığı vanilya şurubu koyuyordum sonrasında 1cay kaşığı şeklinde verdim. Şimdi hiç koymuyorum direk içiyor. Doktorumz pekmez veya vanilya şurubu köy dediği için koyduk. Sizde bu mamayi sorabilirsiniz isterseniz. İyice bir deneyin bakalım belki zorlarsaniz Aptamili tüketir.