Kızlar merhaba biraz uzun olabilir ama var mı böyle şeyler yaşayan ya 😒 21 aylık kızım memeyi bırakalı 1 ayı geçti memeye kalkardı hep neyse bıraktık çok şükür memede uyuduğu için uykuya geçişini salıncakta yapmaya başladı öyle alıştı sallanarak uyuyordu smdi 3 gecedir sabh 5 buçukta kalkp salıncağa binmek istiyor uyuyo sanıyorum tam alacakken hiç uyumams gibi ağlama krizleri neymiş salıncakta durucakmıs. Neyse salıncağı da kaldırdık kopmuş bozulmuş dedik neyse daha demin de mutfak tezgahında oturmak istedi onun ağlama krizlerine girdi ben kahvaltı hazırlarken bebeğimi tezgaha oturtuyorum başka türlü durmuyor bırakmıyor beni şimdi onu alışkanlık haline geldi bilerek mama mama diye götürüyor beni mutfağa oraya oturmak için . Bi arada makyaj fırçama takmıştı onunla uyuyodu onun için gece uyanıp ağlama krizine giriyordu veriyordum uyuyodu geri . Sürekli farklı takıntıları çıkıyor ve çok ağlıyo bu beni yoruyor . Salıncakta uyuduğu için de öğlen uykusu da yok 2 gündür çünkü artık salıncagıda kaldırdık onsuzda uyumaya alışsın diye napcm böyle ya