Eslemveasya Benim bebeğim de 4 aylık. Uyumuyor. Gaz sorunumuz bitmişti tekrar başladı. Ben başta plates topunda zıplayarak uyutuyordum. Ama sezaryenli olduğum için belim ve karnım çok kötü olmuştu. Pişş pişş yaparak sakinleşen bir bebek de değildi. Babaannem ve halam geldiğinde sallamaya alıştırdılar. Ana kucağında sallıyorduk. Kayınvalidemlere gittiğimde de ayakta sallanmaya alıştırdık. Diğer türlü uyumuyordu. Elektrikli ana kucağı aldım. Uyuduğu gibi ona koyuyordum. Sallanmaya alıştırmak hiç istemiyordum açıkçası ama artık uyusun da nasıl uyuduğu önemli değil kafasındaydım. Doğduğu andan beri uyku konusunda sıkıntı yaşadığım için uyuması yeterliydi benim için 😁