Dlnsnmz ayak örtüsü gibi bir şey var e bebek de ondan alırsınız ben 3 sene normal kullandım tek kötü yanı cocuk ağırlaştıkca itmeside zor yani ben zayıfım belki ondan olabilir ama alırken mutlaka diklemesine kapanan değil de kabin boy olanı alın ben ehliyetim yokken dolmuşa zor binerdim diklemesine oldugu için yere koysan bi dert diklesen sabit durmuyordu o yuzden kabin boy alın 3 4 kg olanlar var hafif iyi olur