ArdeninAnnesi3322 korse takmıyorum , kayınvalidem göbeğini sar diyip duruyor 🫤göbek kalmasın diye ama bilemiyorum ikinci sezeryanım bu ilkinde sarmadım kalmadı ikincide de kalmaz diye düşünüyorum ama o da ileride kilo alırsan direk göbeğin çıkar fln dedi kafam karıştı