slkmsncemile KLORAK saç kıran demişler ama bence önce bir doktora gözükün. Benim ablamında böyle böyle saç ayrımları dökülüp azalmaya başladı resmen kel kaldı denilebilir. Yıllarca döküldü çıkmıyor sandık. En son eniştem yav bir doktora git belki başka bir şey çıkacak demiş. Zorla götürmüş ablamı. Meğer saç kökleri uyumuş sadece. Bir işlem varmış saç köklerini uyandırmak için, onu yaptırması gerekiyormuş. Başka bir sağlık sorunu olduğu için öncelikli olarak sonraya erteledi. Ama gidip yaptıracak
Kubra0304 Stresli dönemlerimde oluyor benim çocukluğumdan beri ara ara, kendiliğinden çıkmasını bekliyorum artık, sizin ilk bence dermatoloğa gidin, döküntü bölgesine sürülen krem/ilaçla geçiyor genelde
KLORAK Kubra0304 dünyanın en büyük stresine sahip olabilirim ve düzelmesi imkansız çünkü çok kafaya takıyorum….
KLORAK queen_bee ayy İnşallah ama göğüsümde ki kitle için bile gitmedim halas inşallah giderim doktordan korkuyorum babamı sarılık diye götürüp kanser olduğunu öğrendiğimizden beri… Hiç gitmedim.
KLORAK slkmsncemile ama belirtileri aynı mı peki. Sac diplerim uyuşuyor yanıyor gibi ve kaşınıyor 2 gündür
Kubra0304 KLORAK KLORAK çok can sıkıcı biliyorum ama minik bir açıklık, inşallah hemen düzelecektir, sakin olun yeter ki.
slkmsncemile KLORAK onları bilmiyorum hiç sormadım. Üniversite zamanı dökülmüştü aşırı stres altındaydı o dönem onu biliyorum sadece. Ama başta böyle böyle açılmalar vardı