2bebekliannee Kızımda çok ateş , huzursuzluk yaptı. Hiçbir aşı böyle yapmamıştı. Dile kolay 6 doz. Diğerlerini yaptırmaya bir korktum. Bir daha yaptırmasam bir şey olur mu ki?
Semaaa39 2bebekliannee aşı böyle ise birde hastalığı düşünün? Ya yakalanırsanız? Biz 3-5 ve 14. Aylar olarak 2 şer doz planlanmıştı. Son dozumuz kaldı. Evet ateş ve huzursuzluk yaptı ama calpolle hafifledi. Ni kaç günede geçti. Hastalıktan korkmak lazım..
2bebekliannee Semaaa39 hastalıktan korktuğum için yaptırdım. Rabbim beterinden saklasın tabi. Ama kızıma bir şey olacak die ödüm kopuyor. Haftaya da diğer dozu var