Kızım 1 bucuk yaşındayken amerikaya gideceğiz daha bir kaç ayımız var ama ben şimdiden çok zorlanacağımızı düşünüyorum hem ordaki saat farkından dolayı hemde 15 saat uçak yolculuğu için.. eşime gitmeyelim diyorum ama bu seferde sinirleniyor götürüyorum mutlu olmuyorsun diye bu kadar uzun yolculukla ve bebeklerdeki jetlagla ilgili tecrübesi olan var mı neler yapabilirim …