zeynepbal aynı durumu bende dün yaşadım aşıya gittik 5,200 çıktı kız bebek . Doğum kilosu 2.800dü , bu ay min doğum kilosunun 2 katı olması lazım dediler az almış dediler . Ben ilk 2 ay mama ve meme olarak gidiyorduk ve gelişimi çok iyiydi , son ay böbrek taşı düşürdüm emziremedim ilaçlardan sütüm çekildi 1 Aydır sadece mama içiyor yalnızca 200gr almış , 3 saat90cc veriyorum 120 yapıyorum ama hiç içmiyor hep bırakıyordu . Salı çocuk doktoruna götüreceğim bakalım o ne diyecek