Bir masa aldım yuvarlak beyaz mutfağım için. Ben 90 cm lik alacağım diye evden çıktım sonra orda gözüme çok küçük gözüktü 100 lük aldım. Masa gelene kadar 2 hafta iyi mi yaptım kötü mü yaptım diye düşünüp durdum. Masa geldi şimdi de keşke 90 lık alsaydım diye uyuyamıyorum. Geçenlerde de perde konusunda başlık açmıştım. Her aldığım eşya da böyleyim hep Bi canımı sıkacak bir şey buluyorum. Neyse sorum yuvarlak masa kullananlara sizinkiler kaçlık gözünüze büyük gözüküyor mu? ( yorumlardan sonra kafam iyice karışacak ama olsundu)