Yaşıtları koşuyor ama benim kız halen yürümüyor korkuyor mu bilmiyorum hep koltukları tutarak yürüyor birde parmak ucunda yürüyor normal mi bu acaba örümceğe de bidirmedim fazla ama yinede parmak ucu hep o yüzden tedirgin oldum geçen bir akrabamız dedi kemikleri kısa diye parmak ucunda yürüyor dur belki bende korktum yada abartıyorum bilmiyorum herşeyi çok kafama takıyorum