Linayca bence de gerekli. Daha dun yaptırdık. Allah korusun ama keske yaptirsaydik diye pişman olmak da var. 18 aralikta rota virusu asisinda büyük bir indirim olacakmis. Eczacı söyledi... Bizimkinin zamani uymadigi icin yararlanamadik. Allah hepimizin evlatlarını hastaliklardan korusun🙏