Kızlarr aranızda uyku spreyi kullananlar var mı acaba ya? İnternette gördüm geçenlerde pek araştırmadım.Oğlum 11 aylık maalesef bir uyku düzeni yokk.Uykuya da zor geçen bir bebek.O uyku şuruplarına,damlalarına karşı biriyim.Aslaa kullanmam.Bu gördüğüm Auran diye bir markanın rahat nefes rahat uyku falan diyor.Lavanta özlü bilemedim birde sizlere sorayım dedim.