Sekeranne4 hamile olduğun için böylesin canım, ilk birkaç ay geçince rahatlarsın diye düşünüyorum. Kızın da 3 yaş sendromunu yaşıyor. Yani şuan onun en hırçın olduğu dönem, ağlayarak iş yaptırmamasına müsaade etmemen gerekiyor, sık sık sarılmaya çalış, fiziksel aktivilere yaptır. Ellerine kollarına bacaklarına masaj yapabilirsin, bu sakinleştiriyor çocukları