Mervecnr her şey normal dişten kaynaklı görünüyo dedi içim hala rahat değil gece çok iyi geçmedi hep huysuzlandı yarım saatte bi ağladı eli hep ağzında dişindeydi. Ağzının içi de çok sıcaktı damaklar zaten şiş durumda. Dediğiniz gibi diş gerçekten ateş yapmaz dİye hala endişeliyim ama 37.2 den yukarı çıkmadı bugün Allah’a şükür 🙏🏻