Fahriegemen12
Benimki 9 aylık sağlık ocağına gittiğimizde artık oturması gerekiyor dedi bende farkında değildim genelde yerde yüz üstü durur dönerdi ama oturtmaya çalışmamıştım daha yeni yeni oturttum etrafına yastık koydum hemen alıştı meğer zamanı gelmiş geçiyordu farkında değildim😓 ama daha emekleme yok sadece yerde bir şeye uzanmak için sürünüyor ne zaman emekler bilmiyorum artık kucakta tutmuyorum yere oyuncaklarını koydum yerde vakit geçiriyor