18 aydır deliksiz uyuduğum uyku yok ama artık yoruldum, tamam uykuyu sevmiyor kabullendim ama son 1 haftadır uyku denen şeyin ne olduğunu unuttum. İlk bir kaç gün saatinde uyuyup bir kaç saat sonra kalkıp sabaha kadar memede durmak istedi meme ağzından çıktığı an ağlamaya başladı, dün gece sabaha kadar 3-4 saat bile uyumadım sallıyorum uyuyor uyanıyor emiyor uyuyor hop yine uyanıyor bu gece bu saat oldu yok uyumuyor delireceğim artık. Burnunu temizliyorum altını temizliyorum kremliyorum giydiriyorum emziriyorum suyunu iciriyorum, sallıyorum pışpışlıyorum yok uyumuyor arkadaş kafayı yiyeceğim az kaldı. Çok yorgunum biraz uyusun ki bende uyuyayım istiyorum her gece ağlayarak kavga dövüş uyuyor onda da maksimum 2 saat uyuyup uyanıyor ruh gibi geziyorum ne zaman uyuyacak bu çocuk ne zaman uyku kavgalarımız bitecek kaç ay daha böyle sürer 🥺