sedayt Armut püresi yaptım kızıma ama pütürlü oldu vermekle kararsızım. Armut püresi yapıpta pütürlü olan var mı
Askmeyvesininannesi sedayt ben meyveyi cam rendede rendeelyip veriyorum ya da minik küpler halinde kesip buharda pişiriyorum. Küp küp veriyorum o damağıyla eziyo. Yada yine küpküp kesip içine bir kurukaysı bi kuru erik atıp hoşaf gb yapıorm. Yine yumuşack oluo öyle küp küp verip suyunuda içiriyorum
Ikrazumra19 sedayt zaten puturlu verin doktorlar bas bagiriyor blender bebegi yapmayin alistirmayin sonra kati gida yemiyor diye
Caninanasi Benim oğlum 5 aylık doktorumuz ek gıdaya gecebilirsiniz dedi kilo alımı biraz düşüktü, ben cam rendede armut rendeleyip veriyorum, çok mama gibi kıvamda olmuyo pütürlü oluyo yani yutabiliyosa bence sorun yok ki