Bence biraz duşuk gibi geldi kilosu boyu nasıl uzunmu .belki boya vermiş ola bilir ondan kilosu öyle çıkıyor.misal benim oğlum 2 ay 17 günlük 7 kilo 550 q dedi salık ocağı çok kiloludedi bende hem anne sütü hem Aptamil devam sütünü kullanıyorum .sütüm yetmediyi için.mamayi kes yada azalt bende ne etsemde emdikden sonra alıyor doymuyor.kizim ise 17 aylık 11 buçuk dedi görmüşdü zayıf gibi gözüküyor ama boya gidiyor. Belki sizinkide öyle ola bilir