Ben doğduğunda serum fizyolojik ile bir iki damla damlatıp çekiyordum daha sonra serum almaya başladım 3 4 ay civarı her deliğe 2 cc kadar sıkıp aspiratör ile çekiyorum özellikle hastalık döneminde günde 3 4 kez yaptığım oldu hem rahatlıyor hem kolay atlatmasına yardımcı