87 günlüğüz emzik ve biberonu 5 kere falan aldı verdiğimde. Şuan artık ne emzik alıyor ne biberon alıyor. Sürekli meme de kalmak istiyor. Elleri hep ağzında geziyor gezdirdikçe bazen ağlıyor. Neler oluyor yarabbim? Bunları yaşayan var mı ? 1 ay sonra işe başlıcam nasıl beslicek böyle çıldırmak üzereyim