2 haftadır burnu akıyor,baş ucumuza soğan+karanfil koydum.Kare pamuklara viks sürüp koydum,buhar makinesini açtım,ilaç aldım burnunu temizledim,burnunun ucuna da viks sürdüm ne yaptıysam geçmedi.1 haftadır da öksürük eklendi ve her gün şiddeti artıyor.Yatirdim onu ama öksürükten uyanıyor.Umarim daha da ilerlemez.
Bunlar bizde ise yaramamış olabilir ama siz deneyin belki sizde işe yarar.
Bu arada oğlum da 16 aylık.