Kızlar ben sosyal yardım alıyorum. Doğalgaz için de başvurdum bu sene. Geçenlerde biri sosyalden geldim bilgileri güncellemek için dedi ve iki üç soru sorup bir kağıt imzalattı. Bunu dosyaya ekliyip bilgileri güncelliycem heyet karar verecek dedi. Bi an boş bulunup imzaladım. Böyle bir uygulama var mı? Dolandırıcı olabilir mi ya bi terslik çıkar mı