Böyle bişey yaşayan var mı? Varsa nasıl geçti acaba? Doktora da gittim ama verdiği krem işe yaramadı. Yazın güneş ile birlikte daha da belirgin oluyor göz çevremdeki lekeler. Kışın yarı yarıya azalıyor ama ben yaz gelmeden tamamen kurtulmak istiyorum.