Mervetnl ISILTAN 3,5 aylıkken puset kazası yaşadık pusetin kolu kaydı ve bebeğim düştü ertesi gün oto koltuğu aldık bebek arabasına destek minderi aldık o gün bugündür puset kullanmıyoruz
AnnaKarenina_ ISILTAN ilk oğlumda 1 yaşına kadar kullandım neredeyse arabada oto koltuk alınca bıraktık
Mervetnl ISILTAN çok sağolun gerçekten korkunç ömrümden ömür aklımdan akıl gitti ama çok şükür bir şey olmadı 🙏🏻
Yedaarven ISILTAN Pusete bağlı bence, bizim puset baya büyüktü ilk kızım 1 yaşına kadar pusetle bindi bebek arabasına. Şimdi ikinci kızımda kullanıyorum o henüz 4 aylık😊