1 aydır vücudunda sivilceye benzer kızarık şeyler çıkmaya başladı. Ebemiz uyuz ihtimali vermedi. Deterjandan olabilir dedi sadece ama ben sanmıyorum doktora götürcem yayılmaya başladı. Sizinde öyle bir sorun oldumu olduysa ne yaptınız. Ve doktor ne dedi?..