Anneoglu_65_06 Rabbim uzun ömürler versin yeğeninize☺️
Aynı olayı ben de yaşadım sol beyini gelişmemiş dedi doktor da bana ayrıntılı ultrason çekildiğinde, engelli %80 belinizden amniyon sıvısı alıp bu şekilde tam net sonuca ulaşabiliriz dedi ben de kabul etmedim hayır ben onu dünyaya getirmek istiyorum diye reddettim.
Bana bi evrak imzalattılar bilgilendirildim, ölüm hastalık gibi bi durum olursa sorumluluk bana ait gibisinden çok ağlamıştım.
Ama bebeğimi çok sağlıklı bir şekilde dünyaya getirdim şuan 3 aylık olduk❤️