Ayzeh Herkeze merhaba cocuklarini ne zaman yurudu Benim kizim 14 aylik aslinda yuruyebiliyor ama elimi tutmak istiyor surekli elimi tutup yurumek istiyor. Tamamen yurumesi icin ne tavsiye verirsiniz
durununannitoskosu Ayzeh Benim kızımda yürümeye başlamadan önce elimi tutup yürüyordu bir iki adım atıp oturuyordu bir hafta içinde de yürüdü sizinki de yakındır
Ozge_5555 Ayzeh bnm kızımda yürüyor ama bir odadan başka odaya geçerken illa elimden tutup gidiyo tek gitmiyor bir keresinde düşmüştü ordan acaba korktu ondan mı ki burda bekleyeyim bnde
Liya01 Ayzeh benim kızımda 13 aylık olmak üzere korkuyor asla elimizi bırakmıyor yeni yeni adım atıyor 2-3 elimizi bırakıp bakalım ne zaman yürücek heyecanla bekliyoruz 🥹😍
Melez4453 Bençm kızımda şuan 13 aylık Elini tutup evde yürütüyorum ama pek istekli değil sanki Birsz yürüyor sonrs hop popo yere hızlıca emekleyip kaçıyor Benşm diğer iki evladımda 15 aylık yurudu. Sanırım kızmda öule olscak