Arkadaşlar bebeğim 9 aylık. 3,5 aydır el gıda alıyor ama isteksiz. Bir-iki kaşık yesin diye yapmadığım şey kalmıyor. bir kaç tane sevdiği yediği gıda var genelde onları yapmaya çalışıyorum ama bu sefer de diğer gıdaları istemiyor,tadına dahi bakmıyor. Kan değerleri normal çıktı,hani kansızlık vs iştahsız olmasını engelleyecek bir durum yok. Başına bu tarz bir olay gelen var mı? Süreci nasıl atlattınız ???