Doktora danıştınız mı hiç. Benim bebeğimde 26 günlük onda da aynı problemleri yaşıyordum. Bir kaç arkadaşla da görüştüm. Meğerse açmış. Ben sütüm yetiyor sanıyordum çişli bez sayısından ama öyle değilmiş. Dün doktorum günde 3 kez emzirme sonrası takviye amaçlı mamaya başlattı. Mamayı içince mışıl mışıl uyuyor uykusu yoksa da kendi kendine bakınıyor. Huzursuz durmuyor yani