Hanımlar merhaba. 21 haftalık hamileyim aşırı derecede caz sancı m oluyor. 2 günde bir tutuyor bu sancı . Kendi kendime sodayla karnımı ovarak büyük bi uğraş sonucunda ancak sancılardan kurtuluyorum. Şancı tuttuğunda acile gitmeye bile mecalim olmuyor. Kontrol zamanını bekliyorum doktoruma söylemek için. Benim gibi gaz problemi yaşayan var mı aranızda bunun ilacı bi çaresi var mı acaba?