Benbiranaolmak Bunu devlet hastanesinde yaptılarsa şanslı bile sayılırsınız. Benim de özelde alındı kistlerim. Ama bizimki ilk kontrol gününden itibaren takipteydi. Sizin doktorunuz hazır açmışım demiş almış, iyi mi kötü mü baktırmış. Sizi o kadar çok şeyden kurtarmış ki. Tabii ki bedeninize sizden habersiz bir muamele kötü ama ameliyat esnasında bu tür spontane şeyler gelişiyor. Ben de başka bir şey için ameliyata girdim, 2 işlemle geri çıktım. Çıktıktan sonra karnımdan boru indiği için öğrendim. Güzel olmuş bence 😊