Ambrossia 8ay oldu ilk defa bu kadar kötü geçiriyoruz sabahlıyorum her gece gözleri kapalı ağlıyor ayakta sallamayan ben ayağıma bile alıyorum ama hiçbişekilde susmuyo uyumuyor tamamen uyandığında susuyor gözleri açıldığında çok korkuyorum farklı bişey mi var diye ne kadar sürecek böyle 🥲