seymaerten benim göğüs ucum tıkanıyordu, lahana haşlayıp yumuşayınca iğne ile açıyordum. Üç kısmında beyaz nokta oluyordu. O kısmın üst derisini alıyordum. Yumuşayınca çok açımıyor. Hala ara ara acı oluyordu bundefa da süt kanalı değil ter bezi kanalı da oluyormuş onun üst kısmının derisini açıp sivilce sıkar gibi sıkıp o kısımdaki iltihabı çıkarıyorum meme ucundan direk rahatlıyor yoksa akneli bir sivilce gibi çok açıyor. Çevremde kimse yaşamamış. Tabi öyle bir durum olduğunu çözüp yapana kadar çok canım yandı.