kızlar merhaba adetim 9 gün gecikti eşimle evde kaset şeklindeki testlerden yaptık başta tek çizgiydi sonra yaklaşık iki saat sonra tekrar baktım silik bi çizgi daha var şimdi bekleyip tekrar test mi yapsam yoksa negatif mi böyle bişeyle karşılaşan varsa lütfen yardımcı olur musunuz birde şunu ekleyeyim çok hafif böyle toz pembe gibi bir akıntım da geldi testi yaptıktan sonra ama anlayamadım