Momybabyyy Ben yaşıyordum hafif öksürük olmuştu sırtımda ağrı vardı ama hepsi hafif göğüs hastalıkları uzmanına gittim yorgunluk cigerden kaynaklı mi diye iltihap varmış ve solunum sıkıntısı varmış astım koha ilacı kullanmaya başladım hafifledi asma geçmedi henüz iki adım atsam yoruluyordum sürekli yatmak istiyordum ve normalde aşırı hareketli bir insanım