Tork 9 ayda kontrolumuz var en son 5 ayda gitmistik doktora dönme konusunu söyledim dönme cabasj varsa sıkıntı yok dedi basma konusunu da daha erken yuzeyleri tanımadığı için olabiliyor demişti emeklemede de ayaklarını ittirmeye çalışıyor gibi ama bilmiyorum korkuyorum