Aslansmommmm Kızlar türkiye hastanesinden randevu aldım sünnet için ama deneyimlerini paylaşır mısınız oğlum 3 buçuk aylık rabbim beterinden korusun ama çok korkuyorum nedense basit bir işlem olduğunu biliyorum ama deneyimlernize ihtiyacım var gerçekten
Aslansmommmm Nrkzy bizimkide cem hoca çok şükür sünnetimizi olduk bundan sonra bizi ne bekliyor acaba biraz ağrısı var normaldir ama gece şiddetlenir mi
Nrkzy Aslansmommmm bizde ilk çişinde biraz ağladı sonra ağlamadı biz bezine yapışmasın diye karton bardak koymuştuk hocamızın verdiği kremleri sürdük biraz büyük bez kullandık o şekilde atlattık geçmiş olsun kuzucuğa emziryorsanız bol bol emzirin iyi geliyor
Aslansmommmm Nrkzy evet emziriyorum çok teşekkür ederim bana bardak koyma dedi ama hafiften ypışıyor bezede ne yapacağımı şaşırdım
Nrkzy esranr98 1 sene değil biz yaptıralı 4 sene oldu oğlum 45 günlüktü fiyatlar çok değişti bilemiyorum arayıp sormanız daha mantıklı