Selam arkadaşlar. Ben özel eğitim öğretmeniyim bu yüzden materyale oyuncağa çok meraklıyım sınıfımda da değişik materyaller kullanırım öğrencilerime bir şeyler öğretirken. Bebeğimle de neredeyse doğduğundan beri çok ilgileniyorum hep yeni şeyler öğretmeye çalışıyorum. Bolca dışarı çıkarıyorum. Oyun gruplarına, köye, akraba ziyaretlerine falan hep geziyoruz ya da etkinlik yapıyoruz zaten yapmazsak durmuyor çünkü hiç ekran izlemiyor. maşallah diyeyim çok sosyal bir çocuk oldu. Gelişimini yakından takip ediyorum ona uygun etkinlikler yapıyorum vs ama ben bunları yapıcam diye dönüp bir baktım evi materyal, kitap vs doldurmuşum. Oyun hamurlarından tutun, takma çıkarma oyuncakları, ahşap oyuncaklar, küple, kovalar, kinetik kumlar, çeşit çeşit boyalar ve boyama halıları. Kitapları sayamıyorum bile. Bunların çok faydasını gördüm fakat evde bu kadar oyuncak tutmak iyi değil diye düşünüyorum rotasyon yapıyorum ara sıra. Siz neler düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili?