muhammedenes27 oğlum 5 aylık olucak göz doktoruna gittik genel kontrol doktoeusa aynı şeyi söylüyor doğuştan göz tıkanıklığı var çapaklanıyo ve akıyor devamlı masaj yapacaksınız ddi damla kullandık bitti ama hala aynı geçermi me zmn geçer
kuslokumu muhammedenes27 aynı sorun bizde de var beş buçuk aylığız hala geçmedi bir yaşına kadar geçmezse ameliyat dendi inşallah geçer sık sık masaj yapıyorum
muhammedenes27 kuslokumu evet ya bizede öyle dendi nasıl olucak ya masaj yapıyorum elim artık hep orda 🥺