Kumsalecem Canim kizlarr selam hepinize uzatmadan konuya giriyorum 3 aylik bi bebegim var esim sehir disina cikti ayni gun gunduz cok korkunc ruya gordm bebegim besikten havalaniodu bi ruhani varlik onu almaya calisiodu ve benide itti devamli okudum sonra evin icinde bavul toplayan arkasi dönük bi adam gördum oda 3 harfliymis insan suretinde ama ben devamli sure okuyorum yanimda bi ses devamli oku okumayi kesme diyordu okudukca adam yere dusuodu esimin kiliginda gordum sonra bitmek bilmedi.. vee imdaat doye uyandim.. annemlere geldim korkudan 😪 ve iki kez daha o kadar korkutucu olmamakla beraber tekrar gordum ama asla yalniz yatamam annemle yatiorm su an.. cidden bunu nasil aşıcam normalde coook cesaretliyimdir bu arada bebegim dogmadan cook once kimsenin izlemeye cesaret edemeyecehi filmler izlerdim tek kalirdim… yorumlarinizi ve basiniza geldiyse olaylarinizi merak ediyorum yazin sohbet edelim…
AnnaKarenina_ Kumsalecem abla bu nasıl post lohusası evde yanlız kalanı korkanı var hassas içerik etiketi ve düzgün başlık ataydın ya
Mikisss Kumsalecem Allah yardımcın olsun.Kurandan Süreler okumaya çalış.evde surekli Azan falan dinle için huzurla dolsun.bi süre tek uyumak.
uykumvarasko Kumsalecem Yeni doğum yapmış sayılırsınız uykusuzluk yorgunluk hormanlar falan derken garip rüyalar ve halüsinasyonlar görmeniz çok normal bende saçma sapan şeyler yaşadım doğumdan sonra bir süre.Korkutmayın kendinizi
Kumsalecem AnnaKarenina_ canim baslikta zaten 3 harfliler yazio girmeseydin Allah allah baslikta belirttim ayrica hemen sonra ekledim
Maka_Paka Ayetel Kürsi okuyun gün içinde sürekli bir şeycik olmaz. Onun dışında da, uykusuzluk,yorgunluk, bebeğime bir şey olacak kaygısıyla böyle şeyler görüyor ya da düşününce rüyanıza giriyor olabilir. Dinlenin bol bol
Kumsalecem AnnaKarenina_ sende anlama problemi var bence kendin icin de baskasi icin de sonuc ayni baslikta yazio kocaman harflerle dimi ? Herkes bi duyar kasma pesinde ya
Animalover Kumsalecem hamileyken korku filmleri izlediğinizi söylemişsiniz. Muhtemelen o an korkmamışsınız ama belli ki bilinçaltına işlenmiş. Onun neticesidir bu kabuslar.
12-12-34-76 Kumsalecem ben de çok görüyordum böyle ruyalari çok korkuyordum doğum yaptığım ilk zamanlar. Bence tamamen yorgunluktan uykusuzluktan kaynaklanıyor. Alisma surecindesiniz ve gerçekten ilk 3 ay 4 ay insan çok kötü şeyler yaşıyor. Bol bol dua edin. Benim kayinbabam imamdi bana ayet yazdı normalde yazmaz asla çok karşıdır ben ısrar edince yazdı boynuma astım öyle öyle geçti