kızlar selam belki diğer postlarıma rast gelen olmuştur gebelikten şüpheleniyordum bugün test aldım en son adet tarihim ocağın 30’u erken gebelik testi aldım yaptım ve genital bölgemi silerken kahverengi şeyler geldi peçeteye bildiğiniz adet kanaması gibi ama kahverengiydi testte negatif çıktı sizce neden olur bu? kafam çok karıştı doktora mı gitsem ?