Zengo Kizlar citcitli zibinlarin arasindan bebegin bacagi gorunuyo ben mi yanlis yapiyorum sizinde mi oyle
Zengo ikiprensannesi53_ normal.iste gydruom buyuk geliyo o yuZdenmi acaba cit cit yaptgm yerlerin arasi acik
Redpanda ikiprensannesi53_ yüksek ihtimalle tulum demek istemiş, en azından ben öyle anladım. Ve evet normal gözükmesi ama büyük olanlarda daha çok gözüküyor
Zengo Kizlar cok yorgunum.foto nasil atilir bilmuorm😁bosverin buluruz bisiler heralde.suan 5 dak oturdum.keyfini cikaryom.