Her ateşte sürekli ateş düşürücü kullanırsanız, zamanla vücudu onuda kabul etmeyecektir. Ki böyle olur genelde. Ateş varsa direktmen ateş düşürücü verilmez duş aldırılır, bol bol sıvı içirilir, sarımsaklı yağ yapılıp yağından sadece ayak altına sürülür, limon sürülür çorabına limon sıkılıp giydirilir, tüm bunlara rağmen ateş düşmüyosa ve huzursuzsa ateş düşürücü vermek zorunda kalınır. Ben bu yöntemlerle çok düşürdüm oğlum 3.5yaşında..