Unicorn67 Benimki bize hiç benzemiyor 🤣 eşimle ben esmeriz bebegimiz sarışın ve mavi gözlü benim ablam renkli gözlü sanırım ordan geliyor eşimde küçükken kumralmis sarisinmis falan ama yinede benzemiyor
Aselimizz Unicorn67 Eşim ve ben kumralız. Ben yeşil gözlüyüm. Kızımız sarışın, yeşil gözlü. Balım benim. 💛 Huy sorarsak babası kılıklı..
1Umut Unicorn67 4 erkek kardeşim var hepsinden bir parça almış,birazda babadan yani ortaya karışık bir oğluş.Birtek ensesinde bir beni var benim gibi, yani benden bitek onu almış 😂
ipekravzaninannesi Unicorn67 babasına benzetiyorlar hep ama bence benim aynım :))) çocukluk arkadaşlarım hep kendini doğurmuşsun derler bana
zeyslittlebaby Benimki bakışları kaşı gözü ben, ama sarışınlığı teni tipi babası.😂 Ben esmerim kızım sarı.😂
Unicorn67 zeyslittlebaby evet bizimkinin de kaşı gözü falan benziyor ama sarisinligi gözü hiç benzemiyor 🤣 aile hekimine muayeneye götürmüştük bı bana bı esime baktı kadın kime benziyor bu ya falan dedi bı kötü oldum
Edo_yekta12 Unicorn67 ahhaha bizde esmeriz ama bebeğim sarışın 😂 bu arada aslında benim bebekligimin aynısı ama eşimin tarafi hep eşime benzetiyor 😛
Unicorn67 Edo_yekta12 ay zaten bu eş tarafı 🤣 benim eşim ve aileside eşime benzetiyor ama alakası yok bence sarışın yani çocuk eşim esmer
Birberenannesi Unicorn67 benim ve eşimin bebekliğine gerçekten benziyor ikimiz de sarışınmışız bebekken ama şuan ikimiz de kumralız şuan ki halimize hiç benzemiyor kızımız. Bide gözleri de mavi kızımın babaanneye benziyor. Hiç alakası yok bizimle evlatlık gibi duruyor djdjdmdkfkfl
Unicorn67 Birberenannesi sormayın bizimkide evlatlık gibi duruyor 🤣 doktorlar bı bize bir ona bakıp kime benziyor bu falan diyor
Maka_Paka Unicorn67 Oğlum ne bana ne eşime benziyor 😅 Aynı annem, abim ve erkek kardeşim. 3 ü arasında gidip geliyor
Aselimizz Unicorn67 Aslında yüz hatlarıda babasını andırıyor. Ama gözleri bana benzediği için her gören ilk “aynı sen” diyor. Dikkatli bakınca eşim yoksa 😂