yirmiikikasim23 Kizlar 3 aylik bebegimin kafasi baya sicak ama vucudu soguk ateside normal cikiyo terleyince soguyo. Sizce ne ola bu ?
nese18 yirmiikikasim23 canım onların beyinleri şu an hızlı bir şekilde gelişim içinde olduğu için sıcak olması çok normal. Benim bebeğiminde alnında falan yok ama kafasının arkası hep ateşi var gibi sıcak.
yirmiikikasim23 nese18 ya evet vucut soguk oldugu icin korkmadim fazlada kontrolde bir sormak gerekir tabi merak ettim acikcasi